12:42 Математиний марафон | |
Жоден учитель не може навчити свого учня
всього, дати йому рецепти на всі випадки життя. Але він може і зобов’язаний
озброїти випускника досвідом наукового пізнання, що дасть йому змогу в міру
потреби засвоювати нову інформацію, доповнювати знання і розширювати свій
кругозір. Тому особливого значення набуває проведення позакласної роботи з
предмета, яка не тільки розширює знання учнів з даної теми, вчить здобувати і
використовувати інформацію з різних джерел, а й розкриває красу фізики та
математики, вчить помічати прекрасне в звичайному, виховує бережне відношення
до навколишнього середовища. У кожній школі є свої традиції та напрямки
навчально-виховної роботи, згідно з якими і організовується змістовне і
насичене шкільне життя. Уже традиційно у
Мар’янівській ЗШ І-ІІІ
ступенів стало проведення кожного року «математичного марафону», організатором
якого є Заслужений вчитель України, вчитель математики школи Руденко Валентина
Олександрівна. Вчителька постійно залучає обдарованих дітей, що мають
математичне мислення до такої роботи, яка дає змогу ще краще виявити їх
здібності, відшліфувати грані їхнього таланту шляхом цікавої діяльності,
поглибити їхні знання. Учні мають можливості проявити свої організаторські
здібності під час проведення «математичного марафону», коли вони самі проводять
конкурси, розваги, математичні ігри. Щороку кабінет математики поповнюється
новим приладдям для проведення математичного марафону, яке потім може бути
використане під час інших позакласних заходів. Тож
30 березня 2012 року на базі Мар’янівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів був проведений перший
районний математичний марафон, у якому
взяли участь команди з 16 загальноосвітніх шкіл району. Мета
проведення конкурсу:
виявляти та заохочувати учнів, які мають математичні здібності, поглиблювати їх
інтерес до вивчення природничих дисциплін, стимулювати школярів до самостійного
здобуття знань та вміння їх застосовувати на практиці. Згідно розробленого положення фізико-математичний
марафон буде проводитися для учнів 5-8 та 10 класів на базі однієї із шкіл
району. Навчальні заклади, які беруть участь у конкурсі, подають заявку
методисту райметодкабінету, відповідно до якої формують команду у складі 5 осіб
(по одному учню від кожного класу) та призначають відповідального за участь у
марафоні вчителя математики (фізики)
своєї школи. Під
час «Математичного марафону» школярі 5-10 класів району успішно справлялися із
завданнями, які потребували кмітливості, логічного мислення, уміння знаходити
причинно-наслідкові зв’язки.
Учні - ведучі продемонстрували блискучі якості організаторів, математичні
здібності та кмітливість. Перше місце отримала команда Великовисківської школи (101,5 балів), друге –
Маловисківської ЗШ №3 (92,5 балів), третє – Маловисківської гімназії (89
балів). Найкращими визнані станції
Проте варто відзначити всіх ведучих зупинок математичного марафону за
відмінну підготовку, відповідальність та вміння спілкуватися. На станціях
чергували:
Тож радо будемо чекати нових зустрічей та цікавих
заходів! Індивідуальна першість:
Після проходження всіх станцій у відповідності до графіка класи здали
маршрутні листи з набраними балами. Чергові по класах визначили переможців. У
цей час команди-гості випустили газети зі своїми враженнями про проведення
марафону. При цьому назвали станції, що сподобалися найбільше та найбільш
кмітливих чергових. Витримки із газет:
«От і скінчився марафон – Всі пройдено етапи. Сподобалося нам усім У ньому участь брати. Нема тих, що програли серед нас, Готуймось знов до бою, Щоб вищий показати клас У новому двобою. Ми у захопленні від теплого прийому у Мар’янівській ЗШ» (Великовисківська ЗШ
«Дослідники») Після підведення підсумків на лінійці
естафету марафону господарі передали учням Великовисківської загальноосвітньої
школи, який планується провести у 2012-2013 навчальному році. | |
|
Всього коментарів: 0 | |