Головна » 2018 » Січень » 11 » "Реанімуємо" самопідготовку...
12:03
"Реанімуємо" самопідготовку...
Як відомо, самопідготовка є однією з головних складових освітнього процесу в групі продовженого дня. Адже від того, як молодші школярі навчаться самостійно збагачувати й удосконалювати власні знання, залежить успішне навчання і в середніх та старших класах.
Тож про організацію самопідготовки як важливого елементу педагогічного процесу, про використання інноваційних прийомів та методів роботи в ході самопідготовки і йшла мова на методичному семінарі - педагогічному консиліумі вихователів груп продовженого дня, який відбувся 11 січня 2018 року на базі районного методичного кабінету ВОМС Маловисківської РДА. 
В роботі семінару взяли участь методист РМК відділу освіти, молоді та спорту Маловисківської РДА Шведенко Л.О. і вихователі груп продовженого дня загальноосвітніх закладів Маловисківського району та Смолінської об*єднаної територіальної громади.
Шведенко Л.О. говорила про якість виконання учнями домашніх завдань, яка насамперед залежить від якості уроку, про недопустимість як виконання учнями класних завдань під час самопідготовки, так і перевантаження школярів домашніми завданнями. Детальніше зупинилась Людмила Олександрівна й на деяких вимогах до проведення та керівництва самопідготовкою: створенні відповідних санітарно-гігієнічних умов у приміщенні, де працюють діти; забезпеченні зворотного зв'язку; наданні своєчасної індивідуальної допомоги тим учням, що її потребують; організації різних форм і видів занять і т.п.
Зокрема мова йшла і про формування навичок раціонального використання часу, адже саме це є основною проблемою організації самопідготовки - учні молодших класів не вміють самостійно розподіляти час на виконання того чи іншого завдання і тут їм на допомогу повинен прийти вихователь, який помітить, хто потребує більше часу для письмових завдань, і врахує це під час розсаджування школярів для самопідготовки. Саме вихователь повинен навчити дітей самостійно контролювати час, адже для різних учнів і час може різнитися.
Обговорили вихователі і алгоритм дій школяра, який сприятиме виробленню у дітей під час самопідготовки навчальних навичок.
Педагоги визначили, що важливим є і проведення різноманітних ігор - сюжетно-рольових, інтелектуальних, рухливих (різної інтенсивності), використання творчих завдань. Адже саме це сприяє розвитку креативності, уяви, фантазії, стимулює пізнавальну діяльність учнів, викликає позитивні емоції у ставленні до навчання.
Інтерактивні форми та методи роботи в групі повинні віднаходити своє місце у освітньому процесі, адже в ході їх застосувань моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного вирішення. Це допомагає учням усвідомлювати певні правила поведінки, норми життя, сприяє виробленню особистих цінностей, допомагає створити атмосферу співпраці та творчої взаємодії.
Вихователі обговорили ряд інтерактивних методів, які можуть успішно використовуватися під час самопідготовки ("Інформаційний пропуск", "Методика незакінчених речень", "Коло знань" та ін.).
Власним досвідом роботи зі школярами в ході самопідготовки поділилися з колегами вихователі ГПД Веретеніна О.В. (Мануйлівський НВК), Черняк Г.Г. (Великовисківська ЗШ І-ІІІ ст.), Городечна Г.В. (Смолінське НВО) та Афанасьєва Т.М. (Оникіївська ЗШ І-ІІІ ст.).

Переглядів: 1320 | Додав: lionpower | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа