16:04 Семінар-практикум вчителів математики | |
«Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття-око, вухо, голос, чуття мускульних рухів
і навіть, якщо можливо, нюх та смак взяли участь в акті запам’ятовування. За
такого дружнього сприяння всіх органів в
акті засвоєння ви переможете найлінивішу
пам'ять».
К. Ушинський
Сучасні діти - це діти екранної інформації.
Інформація екрану монітора, інтерактивної дошки, проектора, телевізора
сприймається ними набагато краще, ніж
книжна інформація. І це той важливий фактор, який потрібно враховувати вчителю при організації уроку. Саме тому 17 жовтня
2012 року на базі Паліївської ЗШ І-ІІІ ступенів вчителі
математики району на семінарі-практикумі
розглянули питання використання
комп’ютерних програм. Практичне використання програмних
засобів та комп’ютерних програм присутні
змогли побачити на відкритих уроках
вчителів математики Паліївської школи (урок геометрії у 8 класі «Чотирикутники»
( вчитель Фокша Т.М.) та урок алгебри у
11 класі «Екстремуми функцій.
Необхідна і достатня умова екстремуму» (вчитель С.Заріцька). На початку семінару голова ШМО вчителів природничо-математичного
циклу О.Негара презентувала роботу методичного об’єднання
над науково-методичною проблемою. Керівник РМО вчителів математики
району Нестеренко Л.А. ознайомила присутніх з науково-методичним посібником «Проектування сучасного уроку та його
ІТ-контенту» за редакцією Л.Голодюк. Вчитель математики Маловисківської гімназії
І.Ю.Бондар показала присутнім
практичне використання середовища
SMART NOTEBOOK 10. Під час круглого столу з питань активного
впровадження на уроках навчальних комп’ютерних програм вчителі математики чітко
визначили переваги ІКТ супроводу сучасного уроку та очевидні недоліки. Підбиваючи підсумки роботи семінару, вчителі
математики прийшли до висновку, що у процесі проектування уроку з
акцентом на методичну ефективність використання ІТ-контенту як засобу
організації та забезпечення самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів
необхідно врахувати: ·
відповідність
мети і завдань уроку проектованим результатам учнів; ·
підбір
методичної та навчальної літератури до уроку; ·
доцільність
обраних форм організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів; ·
наявність
та доцільність застосування інформаційно-комунікаційних технологій в
організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів; ·
результативність
використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі виконання учнями
навчальних завдань; ·
організацію
контролю результатів самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів;
врахування санітарно-гігієнічних норм роботи за комп’ютером. Крім того, вчителі математики говорили:
| |
|
Всього коментарів: 0 | |