Головна » 2016 » Листопад » 15 » Створення умов для розвитку креативності дітей
15:00
Створення умов для розвитку креативності дітей

Креативність - це значить копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати в глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, будувати замок на піску, вітати майбутнє" (Еліс Пол Торренс, американський психолог та педагог).

15 листопада 2016 року в Смолінській ЗШ № 1 І-ІІІ ст. відбувся семінар вчителів 2-3 класів з проблеми "Створення умов для розвитку креативності дітей". На семінар приїхали вчителі майже всіх шкіл району, яким небайдуже майбутнє освіти, які хочуть працювати по-новому, даруючи учням можливість творчорозвиватися.
Роботу семінару розпочала директор Смолінської ЗШ № 1 Майстренко О.П., яка презентувала роботу навчального закладу й зокрема вчителів початкової ланки.
Про основні принципи креативної освіти та критерії оцінювання креативності учнів початкових класів вела мову методист РМК Шведенко Л.О. Зокрема, було наголошено, що молодший вік є сприятливим для творчого розвитку дітей, а тому саме в початкових класах активно розвиваються їх уява, дар фантазувати, творчо мислити, помітно проявляється допитливість, формується вміння спостерігати, порівнювати, критично оцінювати діяльність. Тож завдання вчителя початкових класів - створити належні умови для розвитку творчих особистостей, а для цього, як наголосила Людмила Олександрівна, слід надавати можливість дітям самойстіно знаходити шляхи вирішення та розв'язання проблем, а не вирішувати за них. Лише в такому випадку учні вмітимуть знаходити правильний вихід з будь-якої ситуації, запропонованої самим життям.
Надалі учасникам семінару було запропоновано об'єднатися в групи за класами, у яких викладають, та розійтися для перегляду уроків у 2-му та 3-му класі. Вчитель 2-го класу Тарасенко Л.А. презентувала урок літературного читання на тему "Ой, роде наш красний, роде наш прекрасний". Вчитель 3-го класу Цибульська Л.П. - урок розвитку зв'язного мовлення на тему "Складання письмового тексту-опису "Калина". Під час обговорення переглянутих уроків було названо методи та прийоми роботи для розвитку творчої особистості, застосовані вчителями в ході співпраці з дітьми.
З досвідом роботи педагогів Смолінської ЗШ № 1 щодо розвитку креативності молодших школярів учасників семінару ознайомила голова шкільного методичного об'єднання  вчителів початкових класів Шраменко Н.Г.
Методистом РМК Шведенко Л.О. було проведено тренінг "Розвиток креативності у дітей молодшого шкільного віку", в ході якого вчителі мали змогу поділитися власним досвідом роботи, а також  ознайомитися з новими для себе методами та прийомами творчого розвитку дітей.
Наступне тренінгове заняття(Джерело: газета "Психолог", № 24, 2002 рік), яке провела з учасниками семінару практичний психолог Смолінської ЗШ № 1 Скрипник С.В., носило назву "Професійне вигорання вчителів". Саме завдяки даному тренінгу вчителі "відкрили" для себе нові шляхи подолання депресії та змогли навчитися створювати власну щоденну ситуацію успіху.
Категорія: Новини | Переглядів: 176 | Додав: lionpower | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа