08:19 Заняття школи Майстер-клас | |
На базі Маловисківського районного методичного кабінету 16 травня 2014 року відбулось чергове заняття школи Майстер-клас Заслуженого вчителя України В.Руденко. На засіданні Майстер –класу були присутні: методист РМК С. Подручна, директор Хмелівської ЗШ І-ІІІ ст.. Тутаєва М.О., директор Мануйлівського НВК Грузін Т.Б., вчителі математики району: Умрихіна В.В., Бондар І.Ю. (Маловисківська гімназія), Нестеренко Л.А., Котлярова Т.В. (Маловисківська ЗШ №3 І-ІІІ ст.), Миколенко А.В.(Плетеноташлицька ЗШ І-ІІІ ст.), Бондар В.І.(Смолінське НВО), Петренко Н.Г.(Великовисківська ЗШ І-ІІІ ст.). Як завжди, психологічні вправи-налаштування на творчу працю передували робочій частині засідання. На приємній ноті розпочалося спілкування – презентація книги видавництва КОІППО ім. В. Сухомлинського «Проектування сучасного уроку та його ІТ- контенту. Випуск 2» (автор та упорядник Голодюк Л. С.), до якої увійшли розробки уроків слухачів Майстер-класу, що є переможцями однойменного обласного конкурсу-огляду у 2013 році: Бондар Ірини Юріївни, Петренко Надії Григорівни та Руденко Валентини Олександрівни. На наступному етапі заняття керівник школи змоделювала урок алгебри у 8 класі «Степінь із цілим показником», розроблений нею на засадах компетентнісного підходу та з використанням програмного середовища “Notebook 11”. Валентина Олександрівна запропонувала колегам ІТ - контент даного уроку у друкованому вигляді. Також цікавим став для слухачів досвід керівника школи по проведенню нестандартних уроків – судового засідання, громадського огляду знань (математика 6 клас), проекту та методу «акваріум» із теми «Відсотки та відсоткові відношення» (алгебра 9). Члени творчої групи обговорили статті Інтернет - конференції, організованої районним методичним кабінетом. Зокрема, всі відзначали прикладну спрямованість матеріалів «Формування пошуково-дослідницьких компетенцій при вивченні математичної статистики» (автор Руденко В. О.), були переглянуті учнівські роботи, що викладені на її блозі у вигляді презентацій. Далі члени творчої групи відпрацювали технологічні прийоми програми “Notebook 11” та вміння «конструювати заняття», користуватися посиланнями у програмному середовищі. На кінець заняття були узгоджені питання стосовно плану роботи на наступний навчальний рік, визначені перспективні лінії наступних засідань. Слухачі були єдині у думці, що необхідність таких спілкувань очевидна та сприяє впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес, підвищує рівень компетентності учителя. | |
|
Всього коментарів: 0 | |