Школа сьогодні є
однією з основних інституцій соціалізації підростаючого покоління і саме вона ,
як наголошується у Концепції загальної середньої школи - «простір життя людини.
Тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і
проектувальника власного життя,
гармонізації й гуманізації взаємин між учнями і педагогами , школою і родиною,
ґрунтуючись на ідеї самоцінності
дитинства, діалогу, усвідомленого вибору
особистого життєвого шляху».
Вибудовуючи
процес виховання , його організатори мають керуватися особистісно орієнтованим підходом до інтересів , потреб, здібностей, нахилів
кожного вихованця, тим самим створюючи умови для його самореалізації,
саморозвитку , самовдосконалення на основі національних та загальнолюдських
цінностей, як зазначено у Національній програмі
виховання дітей та учнівської
молоді.
15 вересня 2011
року на базі Маловисківської ЗШ №3 І-ІІІ ступенів відбулася нарада голів ШМО
класних керівників. На нараді розглянули питання:
- Аналіз роботи РМО класних керівників
за 2010-2011 н.р. та завдання на 2011-2012 н.р.
.
- Використання методики просвітницького
тренінгу.
Презентація нестандартних форм методичної роботи, спрямованих на розвиток
творчого потенціалу класних
керівників.
Перед
присутніми з питанням «Система роботи з профілактики правопорушень дітей і
підлітків на основі гуманізації сучасної
школи» виступила головний спеціаліст відділу освіти Шпак А.В.
Методист РМК С.Подручна провела тренінгове заняття «Як уникнути професійного
вигорання», а голова РМО класних керівників Дядюра Т.В. презентувала присутнім виховну
систему класу.
Керівники ШМО
класних керівників визначили коло завдань:
- Створення банку літератури та
банку ППД з проблеми РМО.
- Створення банку діагностичних методик
вивчення індивідуальних
особливостей учнів, їх
пізнавальних можливостей і здібностей.
- Проведення діагностики
вихованості учнів, використання її
результатів для корекції поведінки вихованців та вдосконалення виховного
процесу.
- Підготувати презентації нестандартних форм методичної роботи, спрямованих на розвиток творчого
потенціалу класних керівників.
- Підготувати проект: «Я – Ти
–Ми-Україна»
- Провести шкільні та районний конкурси «Самий
класний класний»
|