Головна » 2017 » Травень » 6 » Формування початкових умінь усвідомленого читання у старших дошкільників
14:34
Формування початкових умінь усвідомленого читання у старших дошкільників

6 квітня 2017 року в Смолінському дошкільному навчальному закладі №3 «Ромашка» відбувся майстер-клас вихователя-методиста Павленко К. І. на тему: «Формування початкових умінь усвідомленого читання» , 

В ході роботи Катерина Іванівна познайомила педагогів з ІІ частиною методичного посібника І. Товкач «Звуки. Букви. Читання». Учасники мали змогу переконатись на практиці в результативності звукового аналітично-синтетичного методу у формуванні початкових умінь усвідомленого читання у дітей старшого дошкільного.
У практичній частині майстер-класу вихователі переглянули заняття з дітьми старшої групи №13 на тему «Віночок для Весни». На основі практичного заняттявихователь Яременко Г. В. ознайомила дітей із звуками  [В], [В'] та літерою В в, казкою В.О. Сухомлинського  «Весняний вітер». Педагог продемонструвала цікаві методи та прийоми роботи, що допомогли закріпити вміння дітей складати речення за схемою та змістом казки, виконувати звуко-буквений аналіз та синтез вимовлених слів, активізували увагу та спонукали дошкільників до активної мовленнєвої діяльності.
 Метою практичної частини майстер-класу було показати роль вихователя у формуванні інтересу до читання. Галина Василівна презентувала власні напрацювання – наочність, коректурну таблицю для швидкого читання закритих та відкритих складів, дидактичний матеріал до гри «Де заховалася літера В в».
Завдання педагогів, які працюють зі старшими дошкільниками,  розвинути індивідуальні здібності дітей, підготувати їх до перебування в школі без страху, допомогти не розчаруватися в шкільному житті,  навчити дітей читати  та вміти бачити перспективу застосування отриманих знань.  Ось чому в педагогіці велику роль відіграє особистість вихователя.  Вправа «Формула моєї особистості» допомогла усвідомити власний творчий потенціал.

 

З особливим професійним інтересом учасники майстер-класу  взяли участь у грі«Словесна скринька». Під час гри Павленко К.І розповіла прохарактерні особливості та структура заняття з грамоти, поділилася власним досвідом застосування інтерактивних методів і прийомів навчання.   Педагоги збагатили власні знання про різноманітні форми роботи, активно обмінялися своїми напрацюваннями, заповнили скриньку педагогічними порадами.
Також розглянули питання про те, щопаралельно з вивченням літер з дітьми потрібно виконувати завдання з «друкування» літер. Учасникам була представлена інформація «Десять кроків до письма».
Під час ігрового тренінгу «Закінчи речення» учасники показали свої знання української фонетики.
Керівник майстер-класу, підсумовуючи роботу, зазначила, що  є різні методики навчання дітей читанню. Та  потрібно використовувати те, що найкраще дає результат. Головне, щоб дитина на заняттях з грамоти почувалася комфортно, з бажанням виконувала запропоновані ігрові завдання. На можна дорікати дитині, якщо вона чогось не зрозуміла або не виконала завдання. «Поважайте дитяче незнання,» - зазначав відомий педагог Я. Корчак.
 План та хід роботи майстер-класу знайдете ТУТ.
Переглядів: 509 | Додав: lionpower | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа