Головна » 2017 » Травень » 6 » Формування початкових умінь усвідомленого читання у старших дошкільників
14:34 Формування початкових умінь усвідомленого читання у старших дошкільників | |
В ході роботи Катерина Іванівна познайомила педагогів з ІІ частиною методичного посібника І. Товкач «Звуки. Букви. Читання». Учасники мали змогу переконатись на практиці в результативності звукового аналітично-синтетичного методу у формуванні початкових умінь усвідомленого читання у дітей старшого дошкільного.
Під час ігрового тренінгу «Закінчи речення» учасники показали свої знання української фонетики.
Керівник майстер-класу, підсумовуючи роботу, зазначила, що є різні методики навчання дітей читанню. Та потрібно використовувати те, що найкраще дає результат. Головне, щоб дитина на заняттях з грамоти почувалася комфортно, з бажанням виконувала запропоновані ігрові завдання. На можна дорікати дитині, якщо вона чогось не зрозуміла або не виконала завдання. «Поважайте дитяче незнання,» - зазначав відомий педагог Я. Корчак.
План та хід роботи майстер-класу знайдете ТУТ.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |