Районна науково-практична Інтернет - конференція з проблеми

«Творчий пошук учителя як засіб підвищення ефективності сучасного уроку»

[14.04.2014]Пн
Використання рівневої диференціації на уроках фізики (0)
 

Горденко Т. A., вчитель фізики Маловисківської гімназії

В даній статті розглядається можливість диференціації експериментальних задач та задач на обчислення.


[15.04.2014]Вт
Використання дослідницьких задач та експерименту на уроках фізики (1)
 

Вишневська В.В., вчитель фізики Хмелівської ЗШ І-ІІІ ст..

У статті розповідається про використання дослідницьких задач та експерименту на уроках фізики.


[15.04.2014]Вт
Прикладна спрямованість уроків фізики (1)
 

Нечипурук А.С., вчитель фізики Оникіївської ЗШ І-ІІІ ст..

У статті розповідається про прикладну спрямованість уроків фізики.


[15.04.2014]Вт
Компетентнісний підхід до вивчення фізики в школі (0)
 

Сафронов О.М., вчитель фізики Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст..

 Використання компетентності продуктивної творчої діяльності на уроках фізики може розв’язати ряд проблем, які виникають перед вчителем та учнем.


[15.04.2014]Вт
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ – ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ (0)
 

О. Майстренко, вчитель фізики Смолінської ЗШ№1 І-ІІІ ст..

      В даному виступі розкрито використання деяких проблемних ситуацій, які можна застосовувати для розвитку  самостійного мислення учнів на уроках фізики.


[15.04.2014]Вт
Нетрадиційні форми як одна з форм активного навчання (1)
 

Гульченко Н.Л., вчитель фізики Смолінського НВО

Автор розповідає як підвищити ефективність навчально –виховного процесу використовуючи нетрадиційні форми проведення уроку.


[15.04.2014]Вт
НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ УРОКУ ЯК ОДНА З ФОРМ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ (2)
 

 Тасенко С. Д., вчитель фізики Злинської ЗШ І-ІІІ ст..

   Одним із важливих завдань учителя на уроці є активізація розумової діяльності учнів, уміння допомогти кожному засвоїти матеріал на такому рівні, який дасть можливість вільно орієнтуватися в житті, зацікавити дітей предметом. Я думаю, що нетрадиційні форми уроків, нестандартні методи на різних етапах уроку допоможуть в цьому.

 


[16.04.2014]Ср
Підвищення ефективності та якості сучасного уроку фізики (0)
 

Авраменко А.М., вчитель фізики Якимівської ЗШ І-ІІІ ст..

Автор розкриває свої шляхи підвищення ефективності і якості сучасного уроку


[16.04.2014]Ср
НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ЯК ОДНА З ФОРМ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ (2)
 

Шверненко Ю.І., вчитель фізики Злинської ЗШ№1 І-ІІІ ст..

У статті приведені приклади проведення нетрадиційних уроків з досвіду роботи вчителя.

 


[16.04.2014]Ср
Творчий пошук учителя як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (0)
 

Кучер В.М., вчитель фізики Мануйлівського НВК

Урок у всьому його різноманітті і в усіх різновидах - незвичайно складне педагогічне явище. Як отримати від кожної хвилини віддачу? Над цим питанням постійно б’ється наукова і вчительська думка



Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа