Головна » 2014 » Листопад » 25 » Логіко-математичний розвиток дошкільників
14:52
Логіко-математичний розвиток дошкільників

Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.

Математика, природа, мова пронизують усю діяльність людини, математичні поняття зустрічаються та використовуються на кожному кроці. Без них неможливий технологічний процес, економічне процвітання. Тому виникає необхідність здійснювати логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку.

Наукові дослідження педагогів та психологів переконують, що готувати дітей до життя, до успішного навчання в школі мають висококваліфіковані педагоги, творчі особистості – вихователі у взаємодії з сім’єю.

Саме про забезпечення щільного контакту ДНЗ і сім’ї у питанні логіко-математичного розвитку дошкільників йшла мова під час семінару-практикуму вихователів старших груп ДНЗ району, який відбувся на базі Смолінського дошкільного навчального закладу № 1 «Теремок».

Учасники семінару мали змогу переглянути та обговорити заняття з математики у старшій групі. Вихователь Бойко А.А. провела його у вигляді подорожі потягом до Королівства Математики.

В рамках «Педагогічного асорті» вихователі Єрко В.В., Мельник С.Г. та Соловйова В.І. продемонстрували дидактичні ігри, виготовлені власноруч, які вони використовують, починаючи з ясельної групи, для  логіко-математичного розвитку дошкільників.

Керівник методичного об’єднання вихователів старших груп Богмат Л.М. поінформувала учасників семінару про можливості забезпечення щільного контакту дитячого садка й сім’ї в питанні логіко-математичного розвитку дітей та поділилась настановами для батьків щодо формування логіко-математичних уявлень у дітей.

Методист РМК Шведенко Л.О. провела виховательський лекторій, на якому було розглянуто ряд питань, зокрема:

- що таке логіко-математична компетентність;

- що таке логіка та чи доступна вона дошкільникам;

- діяльність, під час якої формується математична компетентність дошкільнят;

- компонентна структура логіко-математичної компетентності;

- формування навичок контролю та оцінювання діяльності дошкільників;

- методи навчально-виховної роботи, які відповідають ідеї інтегрування;

- проблемні ситуації.

Виходячи з положень Базового компонента дошкільної освіти, вихователі повинні озброїти дітей вмінням жити, сприймати життя в цілісності. Адже дитина не володітиме істинним світоглядом, якщо не вмітиме цілісно сприймати світ. Саме тому блок логіко-математичних умінь включає кожна сфера. А педагог стає авторитетною, довіреною особою, яка створює середовище, що розвиває, забезпечує комфортні умови для життєдіяльності дитини, виступає партнером її діяльності.

Категорія: Новини | Переглядів: 1136 | Додав: lionpower | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа