Головна » 2011 Серпень 29 » Секційне засідання вчителів фізики
08:25 Секційне засідання вчителів фізики | |
29 серпня 2011р. на базі Маловиківської ЗШ №3 І-ІІІст. вчителі фізики району провели своє чергове секційне засідання. Тема засідання: «Підвищення професійної компетенції вчителя та ефективності навчально-виховного процесу в школі». На початку засідання методист РМК Світлана Подручна привітала присутніх з початком нового навчального року та представила молодих вчителів математики та фізики Трача Олександра Сергійовича та Вовкодав Вікторію Сергіївну, які будуть працювати у Плетеноташлицькій та Копанській загальноосвітніх школах.
На засіданні розглядалися нормативно-правові документи щодо викладання шкільних курсів фізика та астрономія , аналізувалася методична робота, її вплив на викладання фізики в школі, а також питання, що стосувалися підвищення ефективності уроків фізики шляхом впровадження новітніх освітніх технологій, використання інформаційно-комунікаційних технологій. На нараді звернули увагу на питання: 1. Програмно-методичне забезпечення викладання фізики, астрономії, природознавства в закладах освіти району у 2011-2012 навчальному році: 1.1 Програми, календарно-тематичні планування в 7-10 класах (газета «Фізика», науково-методичний журнал «Фізика в школі» за 2010 і 2011 роки). 1.2 Планування навчання фізики в 11 класі (газета «Фізика», липень 2011 року). 1.3 Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення фізики в загальноосвітніх закладах у 2011/2012 н.р. (газета «Фізика», серпень 2011 року). 1.4 Підручники і методичні посібники з фізики, астрономії, природознавства та сучасні ППЗ. 2. Сучасні підходи в методиці викладання фізики, астрономії, природознавства. 3. Нормативно-правове забезпечення впровадження допрофільного, профільного і поглибленого вивчення фізики, астрономії в закладах освіти області; факультативів, предметних гуртків, курсів за вибором. 4. Результативність участі учнів у І-ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики, астрономії, фізичному конкурсі «Левеня-2011», щорічній учнівській природознавчій грі «Геліантус - природознавство для дорослих - 2010, 2011», відкритій демонстраційній олімпіаді з фізики, заочних аеро-фізико-математичних школах, турнірах, Інтернет-олімпіаді з фізики. У час науково-технічного прогресу й переходу до нового змісту освіти помітно зростає роль експерименту в навчанні фізики в школі. Система демонстраційних, фронтальних і домашніх дослідів, експериментальних задач, фронтальних лабораторних робіт та фізичного практикуму сприяє глибшому й усебічному засвоєнню програмного матеріалу, допомагає учням ознайомитись з принципами вимірювання фізичних величин, оволодіти способами і технікою вимірювань, а також методами аналізу похибок. Експеримент у шкільному курсі фізики - це відображення наукового методу дослідження, що властивий науці фізиці. Постановка дослідів і спостережень має велике значення для ознайомлення учнів із сутністю експериментального методу, з його роллю в наукових дослідженнях з фізики, а також для озброєння школярів деякими практичними навичками. Вивчення явищ на основі фізичного експерименту сприяє формуванню наукового світогляду учнів, більш глибокому засвоєнню фізичних законів, підвищує інтерес школярів до вивчення предмета. Тому під час круглого столу вчителі фізики обговорили питання: «Роль і місце фізичного експерименту в навчальному процесі». | |
|
Всього коментарів: 0 | |