Головна » 2011 Серпень 29 » Секційне засідання вчителів математики
08:38 Секційне засідання вчителів математики | |
Оцінити - значить проаналізувати якісний стан об'єкта, кінцевий результат якоїсь діяльності.
О. Бондар У XXI столітті роль у вирішенні глобальних проблем належить освіті. Це ставить принципово нові вимоги до вчителя, оскільки він як творча особистість має бути готовим до роботи у творчому, інноваційному режимі; до оновлення процесу навчання. У приміщенні Маловисківської ЗШ №3 І-ІІІ ст. 29 серпня 2011 року відбулася серпнева нарада вчителів математики Маловисківського району. На нараді були присутні всі вчителі району. Тема наради : « Оновлення змісту та методики викладання математики в 2011-2012 навчальному році» На нараді вчителі обговорили такі питання: • Аналіз роботи РМО за 2010-2011 навчальний рік. Обговорення плану роботи РМО на 2011-2012 навчальний рік. Нестеренко Л.А. – голова РМО вчителів математики •Науково-методичне забезпечення викладання математики у 2011-2012 н.р. Аналіз результатів ДПА, ЗНО, моніторингових досліджень начальних досягнень учнів та рекомендації щодо їх врахування під час викладання математики. Про роботу зі здібними та обдарованими дітьми Подручна С.М. – методист РМК • Використання інноваційних технології на уроках математики. Використання інформаційно-комунікативних технологій при викладанні математики. Полякова Л.І.- вчитель математики Злинської ЗШ І-ІІІ ст.. Про створення районної школи з підготовки дітей до олімпіади. (Подручна .С.М- методист РМК.) З питанням «Пошук оптимальних шляхів підвищення зацікавленості здібними та творчими учнями у вивченні математики» перед присутніми виступила вчителька математики Мар'янівської ЗШ І-ІІІ ступенів Заслужений учитель України Руденко В.О. Керівник школи Майстер-клас Руденко В.О. за результатами третьої загальнонаціональної громадської акції «Флагмани освіти і науки України» за вагомий внесок у розвиток освіти і науки нагороджена дипломом та її прізвище занесено в книгу «Кращі освітяни та науковці України». У 2011 році вийшла книга «1000+1 ідея сучасної української школи», де зібрані інноваційні ідеї творчих освітян України. Мета - проінформувати педагогічну спільноту про найновіші доробки в галузі , зібрати і узагальнити найкреативніші педагогічні ідеї для подальшого упровадження їх у навчальний процес. Серед презентованих учительських доробків є і напрацювання Руденко В.О.: «Мистецтво полеміки на уроках математики» та «Використання наочності й моделювання в умовах кабінетної системи». Для поліпшення стану викладання та розширення мережі профільних класів математики на нараді було запропоновано: 1.Методичним об'єднанням вчителів математики: * обговорити результати державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання ; передбачити систему дій з поліпшення якості знань учнів з математики; * опрацювати особливості навчальної програми та методики вивчення окремих тем з математики в 11 класах; * проаналізувати програми профільного навчання, звернути увагу на прикладну спрямованість курсу математики. 2.Учителям математики: * у кожному класі протягом перших трьох - чотирьох уроків передбачити проведення узагальнення і систематизацію навчального матеріалу за попередні класи та проведення діагностичних контрольних робіт; *проаналізувати помилки, допущені під час моніторингових досліджень, державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання та врахувати їх при навчанні математики; * спрямувати самоосвітню діяльність учнів на усунення прогалин і недоліків у математичній підготовці, виявлених при вивченні рівня їх навченості; * удосконалити методи і прийоми творчої діяльності учнів, допомогти їм у пошуках варіативності розв'язання задач і вправ поглибленого рівня; *спрямувати роботу на вирішення питань підвищення ефективності уроку та організацію позакласної роботи. | |
|
Всього коментарів: 0 | |