09:07 Українська народна казка, як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку | |
З цікавістю спостерігали учасники семінару за наймолодшими вихованцями закладу, які почали своє заняття з того, що пригадали, яка пора року є в даний час, та вивчили назву наступної пори року – зими. А взимку всі носять рукавички, саме тому вихователь запропонувала кожному з малят (індивідуально) взяти до рук макет рукавички та повторити назву кольору цього предмету одягу. Але ж одна рукавичка – то ж недостатньо! І вирушили діти в мандрівку, шукати їй пару. З козубка, який знайшовся неподалік, кожен дістав іншу рукавичку, колір якої співпадав з кольором попередньої. Після такої вправи малята вирушили в «театр» (настільний театр запропонувала своїм малюкам вихователь Білоусова Галина Павлівна). З захопленням слухали малюки казку та спостерігали за діями персонажів казки. По закінченні всі дружно разом з вихователем імітували звуки звірят: мишки, собачки, жабки, а потім складали розрізані картинки із зображенням казкових героїв. Далі робота семінару продовжилась у методичному кабінеті закладу. Там керівник методичного об’єднання Капустеря Ольга Василівна поінформувала вихователів про розвиток мовлення дітей за допомогою казки, вихователі поділились враженнями від побаченого заняття, обмінялись досвідом створення мовленнєвого розвивального середовища. Методист РМК Шведенко Л.О. акцентувала увагу на створенні сприятливого середовища для розвитку мовлення наймолодших вихованців дошкільних закладів як у дитячих садочках, так і вдома; наголосила на важливості проведення для молодих батьків консультацій, педагогічних лекторіїв та практичних занять, на яких потрібно навчати працювати та гратися з дитиною в родині. Насамкінець учасники семінару оглянули виставку дидактичних посібників та ігор для дітей ясельного віку. Вихователі дошкільного закладу «Ромашка» (смт. Смоліне) поділились досвідом роботи із застосування представлених на виставці матеріалів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |