06:43 Засідання кафедри вчителів початкових класів | |
Щорічно, перед початком нового навчального року, вчителі початкових класів збираються на засідання кафедри, щоб обговорити ряд актуальних проблем, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу. Цей рік теж не є винятком, тому,що Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 року №462 затверджено Державний стандарт початкової загальної освіти, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту затвердило Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Ці нормативні документи доводять важливість впровадження компетентісного підходу в початковій школі і обумовлюють необхідність розроблення нових підходів до здійснення контролю і оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. На засіданні , аналізувалась робота кафедри за минулий 2010-2011 навчальний рік, також, обговорювались питання про особливості організації навчально-виховного процесу в початковій школі в 2011-2012 навчальному році. Вдало був проведений методичний калейдоскоп «Мої педагогічні здобутки».Вчителі: Бодаренко Г.А. Смолінської ЗШ №3 І ст. Березневич О.Г. - Мар’янівської ЗШ І-ІІІ ст., Нехаєнко І.В – Маловисківської ЗШ № 3І-ІІІ ст., Міхій Г.Д. – Смолінської ЗШ №1 І-ІІІ ст., що в 2011 році атестувались, або підтвердили вищу кваліфікаційну категорію чи педагогічне звання презентували свої напрацювання. А вчителька початкових класів Маловисківської ЗШ №4 Скрипник Т.С., Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст. Мокряк В.І., прозвітували про результати проходження курсів підвищення кваліфікації при обласному інституті підвищення кваліфікації у 2010-2011 навчальному році. По закінченню зібрання вчителям були запропоновані рекомендації по удосконаленню організації навчально-виховного процесу в початковій школі. З метою підвищення рівня викладання загальноосвітніх дисциплін в початковій школі, , рекомендуємо: 1. На засіданні шкільних методичних об‘єднань розглянути Державний стандарт початкової освіти (2011) та Критерії оцінювання навчальних досягнень молодших школярів (2009). 2. Активізувати роботу по виявленню та розвитку творчих здібностей учнів,мовно-літературних, природничо-математичних конкурсів розширити мережу гурткової роботи (особливо з української мови та математики); покращити підготовку учнів 3-4 класів до 3. На засіданнях методичних об‘єднань вчителів початкових класів розглянути питання: - про удосконалення системи роботи вчителів над підвищенням рівня знань, навчальних досягнень учнів початкової школи; - опрацювати рекомендації обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, районного методичного кабінету з питань удосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі; - розвиток графічних навичок письма, читацької культури учнів молодшого шкільного віку; - інструкції з ведення класних журналів, перевірки робочих та контрольних зошитів з мови та математики; - про ефективність впровадження надбань передового педагогічного досвіду колег; 4.Активізувати роботу шкільних методичних формувань по залученню творчо працюючих вчителів початкової школи до участі в конкурсах „Учитель року‖, „Класний керівник року‖. 5.Виявляти бажання брати участь в обласних науково-практичних конференціях, творчих групах, психолого-педагогічних тренінгах щодо роботи з обдарованими дітьми, які проводяться кафедрою дошкільної та початкової освіти КОІППО. 6.Підтримувати тісні контакти із викладачами кафедр дошкільної та початкової освіти та корекційної педагогіки з впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній простір з метою надання науково-методичної допомоги вчителям початкових класів, які працюють зі школярами особливих потреб. | |
|
Всього коментарів: 0 | |