В плані роботи школи педагогічного мінімуму на 2015-2016 н.р. передбачено провести три семінари-навчання для цієї категорії працівників. Перше засідання ШПМ відбулося 12 листопада 2015 року і мало за мету закріпити знання помічників вихователя про посадові обов'язки, сприяти усвідомленню важливості ролі помічника вихователя в організації навчально-виховної діяльності дітей та під час проведення різних режимних моментів.
Інструктивно-методичний супровід семінару здійснювала методист РМК Шведенко Л.О., яка зосередила увагу присутніх на завданнях та обов'язках помічника вихователя, його правах та моментах, за які він несе відповідальність. Зокрема, помічників вихователя було ознайомлено з рядом нормативних документів, які вони повинні знати, та якими їм варто керуватися в своїй діяльності.
В ході роботи було:
- створено словесний портрет помічника вихователя (за результатами опитування батьків та вихованців дошкільних навчальних закладів);
- ознайомлено присутніх із психофізичними особливостями дітей певного вікового періоду;
- проведено інтерактивну вправу "Яблуко", завдяки якій учасникам семінару вдалося переконатися в потребі нерозривної співпраці вихователя зі своїм помічником;
- обговорено позитивні та негативні моменти в роботі помічника вихователя (завдяки такій вправі було визначено, що позитивних моментів набагато більше).
В результаті проведеного семінару помічники вихователя переконалися в тому, що їх робота є безцінною, адже вона не обмежується лише виконанням дій, пов'язаних з обслуговуванням малюків та наданням посильної допомоги вихователям. В окремих ситуаціях їх обов'язки в певних межах можуть бути розширені до педагогічного впливу на дітей.
Завдяки проведеній на семінарі роботі всі переконалися, наскільки важливим є правильне виховання дошкільнят, і певною мірою воно залежить саме від помічника вихователя.