Головна » Статті » інформатика

Прикладна спрямованість уроків природничо - математичного циклу та інформатики

Найважливішим завданням кожного вчителя є  розвиток творчого потенціалу учнів, посилення їх  зацікавленості у вивченні предметів та використання набутих знань в практичному житті. Від того, яким чином та якими засобами вчитель вирішує цю проблему, залежить подальша можливість учнів підходити до навчання  творчо та нестандартно.

Одним з нестандартних підходів до освоєння практичного та теоретичного матеріалу є підготовка завдань,  пов'язаних з основними видами виробничої діяльності, з життям учнів класу та економічною і підприємницькою діяльністю. Наша школа знаходиться в селі  і діти змалечку звичні до роботи в полі. При виконанні завдань учні поглиблюють  свої знання з таких предметів, як геометрія ( розрахунки площ земельних ділянок різної конфігурації, конвертація одиниць мір площі та ваги), економіка (конвертація валютних одиниць, розрахунки доходів та витрат) та удосконалюють свої навички в роботі з програмами Word, Excel.

Бланк замовлення товару.

№ п/п

Товар

Ціна в доларах

Ціна в гривнах

Ціна з ПДВ
18%

Кількість

Вартість

 

1

Телевізор

180

 

 

8

 

 

2

Комп'ютер

430

 

 

5

 

 

3

Принтер

70

 

 

3

 

 

4

Монітор

120

 

 

5

 

 

5

Флешка

10

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

Курс гривні

8,98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вартість покупки

 

 
 

 

Виконання таких завдань, вимагає від учнів знання правил конвертації валюти, роботи з відсотками. Обмеження часу на виконання завдання збільшує концентрацію уваги  учня та покращує навички роботи з програмою Excel.

Доходи та витрати фермерського господарства.

№ поля

Розмір поля
 в м.

площа поля в га

Культура

Врожайність
    в ц/га

Отримано
 врожаю

Ціна на
продукцію
грн/т.

Отримано
 за продаж
продукції

Витрати на
обробку
 поля .  40%

Отримано
 доходу

1

1458х2135

 

соняшник

23

 

2600

 

 

 

2

2050х1500

 

пшениця

46

 

1200

 

 

 

3

1900х650

 

кукурудза

53

 

900

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього:

 

Виконання такого типу завдань дозволяє учням глибше зрозуміти процеси сільськогосподарського виробництва, а також можливості використання ІКТ в фермерських господарствах та інших галузях господарства.

Використання пошукових систем Інтернету, дозволяє учням поглиблювати свої знання; у  підготовці доповідей, повідомлень та створення презентацій в програмі PowerPoint. При активній участі учнів,  були підготовленні презентації для уроків географії, біології, хімії,  а також позакласних  заходів. В рамках тижня географії,  було  підготовлено презентацію для гри «Найрозумніший знавець географії». /uploads/editor/5014/403657/blog_/files/nayrozumnishiy_znavec_geografii.pptx

Виконання завдань, тісно пов’язаних с нашим повсякденним життям, викликає в учнів більшу зацікавленість, бажання виконати завдання  та отримати кінцевий результат і оцінити його, що  сприяє забезпеченню умов для розвитку індивідуальних здібностей та нахилів дитини, учить критично мислити та вдосконалювати свої інтелектуальні та практичні навики.

Рекомендована література:

Зелінська Т.Я. Прикладна спрямованість шкільного курсу інформатики і шляхи її реалізації / Т. Я. Зелінська // Педагогічна інформатика. – 2000. – № 2.

– С. 3 – 10.

Категорія: інформатика | Додав: lionpower (17.04.2014)
Переглядів: 705 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
08.07.2014
1. Ольга Володимирівна [Матеріал]
Використання таких завдань урізноманітнює роботу вчителя, підвищує інтерес до навчальної діяльності учнів.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2
26200



+38(05258)5-11-96  rmk-mv@ukr.net
Мапа