Головна » Статті » інформатика |
Найважливішим завданням кожного вчителя є розвиток творчого потенціалу учнів, посилення їх зацікавленості у вивченні предметів та використання набутих знань в практичному житті. Від того, яким чином та якими засобами вчитель вирішує цю проблему, залежить подальша можливість учнів підходити до навчання творчо та нестандартно. Одним з нестандартних підходів до освоєння практичного та теоретичного матеріалу є підготовка завдань, пов'язаних з основними видами виробничої діяльності, з життям учнів класу та економічною і підприємницькою діяльністю. Наша школа знаходиться в селі і діти змалечку звичні до роботи в полі. При виконанні завдань учні поглиблюють свої знання з таких предметів, як геометрія ( розрахунки площ земельних ділянок різної конфігурації, конвертація одиниць мір площі та ваги), економіка (конвертація валютних одиниць, розрахунки доходів та витрат) та удосконалюють свої навички в роботі з програмами Word, Excel. Бланк замовлення товару.
Виконання таких завдань, вимагає від учнів знання правил конвертації валюти, роботи з відсотками. Обмеження часу на виконання завдання збільшує концентрацію уваги учня та покращує навички роботи з програмою Excel.
Виконання такого типу завдань дозволяє учням глибше зрозуміти процеси сільськогосподарського виробництва, а також можливості використання ІКТ в фермерських господарствах та інших галузях господарства. Використання пошукових систем Інтернету, дозволяє учням поглиблювати свої знання; у підготовці доповідей, повідомлень та створення презентацій в програмі PowerPoint. При активній участі учнів, були підготовленні презентації для уроків географії, біології, хімії, а також позакласних заходів. В рамках тижня географії, було підготовлено презентацію для гри «Найрозумніший знавець географії». /uploads/editor/5014/403657/blog_/files/nayrozumnishiy_znavec_geografii.pptx Виконання завдань, тісно пов’язаних с нашим повсякденним життям, викликає в учнів більшу зацікавленість, бажання виконати завдання та отримати кінцевий результат і оцінити його, що сприяє забезпеченню умов для розвитку індивідуальних здібностей та нахилів дитини, учить критично мислити та вдосконалювати свої інтелектуальні та практичні навики. Рекомендована література: Зелінська Т.Я. Прикладна спрямованість шкільного курсу інформатики і шляхи її реалізації / Т. Я. Зелінська // Педагогічна інформатика. – 2000. – № 2. – С. 3 – 10. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 705 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 1 | ||||||
Адреса:
м. Мала Виска
вул. Жовтнева 49/2 26200 +38(05258)5-11-96 rmk-mv@ukr.net Мапа
|