Головна » Статті » математика |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-5 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Курилюк Л.П., вчитель математики Хмелівської ЗШ І-ІІІ ступенів У даній статті висвітлюється можливість використання народознавчого матеріалу на уроках математики з метою зацікавлення учнів даним предметом. математика | Переглядів: 1463 | Додав: lionpower | Дата: 23.04.2014 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (1) |
Нестеренко Л.А., вчитель математики Маловисківської ЗШ№3 І-ІІІ ст.. У тезах виступу проаналізовані ключові компетентності. В структурі компетентностей окремо виділена інформаційна компетентність, як проблема над якою працює вчитель. Викладені теоретичні засади інформаційної компетентності. Вказаний метод проектів демонструє широке використання інформаційної компетентності. Як результат діяльності вчителя представлений урок-проект в 11 класі «Вступ до статистики». математика | Переглядів: 2077 | Додав: lionpower | Дата: 23.04.2014 | Рейтинг: 1.0/1 | Коментарі (1) |
Соловей Л.О., вчитель математики Якимівської ЗШ І-ІІІ ст.. математика | Переглядів: 1004 | Додав: lionpower | Дата: 16.04.2014 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (0) |
Шверненко Т.В., вчитель математики Злинської ЗШ№1 І-ІІІ ст.. Ефективність використання сучасних інформаційних технологій під час навчально – виховного процесу можна розглядати з різних позицій: з точки зору можливості використання за різних організаційних форм навчання на уроці, на позакласних заходах, індивідуальній роботі з учнями, а також для організації самостійної роботи учнів, адже в більшості випадків їм не завжди легко знайти конкретно ту інформацію, яка потрібна, а також таку, щоб відповідала заданій вчителем темі. |
Мамонова М.П., вчитель математики Злинської ЗШ І-ІІІ ст.. Мене, як вчителя математики хвилює питання, як зацікавити учнів у вивченні математики. Організовуючи навчально-виховний процес, намагаюсь використовувати всі форми, методи, прийоми та засоби, спрямовувати на засвоєння знань та формування життєво важливих компетенцій. |