Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 36 Показано матеріалів: 1-5 |
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 » |
Курилюк Л.П., вчитель математики Хмелівської ЗШ І-ІІІ ступенів У даній статті висвітлюється можливість використання народознавчого матеріалу на уроках математики з метою зацікавлення учнів даним предметом. математика | Переглядів: 1463 | Додав: lionpower | Дата: 23.04.2014 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (1) |
Нестеренко Л.А., вчитель математики Маловисківської ЗШ№3 І-ІІІ ст.. У тезах виступу проаналізовані ключові компетентності. В структурі компетентностей окремо виділена інформаційна компетентність, як проблема над якою працює вчитель. Викладені теоретичні засади інформаційної компетентності. Вказаний метод проектів демонструє широке використання інформаційної компетентності. Як результат діяльності вчителя представлений урок-проект в 11 класі «Вступ до статистики». математика | Переглядів: 2077 | Додав: lionpower | Дата: 23.04.2014 | Рейтинг: 1.0/1 | Коментарі (1) |
Аристенко П.І., вчитель інформатики Злинської ЗШ №2 І-ІІІ ст.. У статті йде мова про прикладну спрямованість уроків природничо – математичного циклу та інформатики. інформатика | Переглядів: 739 | Додав: lionpower | Дата: 17.04.2014 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (1) |
Подручна С. М., методист районного методичного кабінету відділу освіти Проведення уроку - одне із основних, складних фахових випробувань кожного вчителя. На які аспекти вчителю звернути увагу під час підготовки уроку? Як написати розгорнутий конспект уроку? Як змоделювати результативний урок? На ці запитання вчителі дадуть відповідь, якщо ознайомляться з вказаною літературою та Інтернет – ресурсами розглянутими в статті. інформатика | Переглядів: 2723 | Додав: lionpower | Дата: 16.04.2014 | Рейтинг: 5.0/1 | Коментарі (2) |
Кучер В.М., вчитель фізики Мануйлівського НВК Урок у всьому його різноманітті і в усіх різновидах - незвичайно складне педагогічне явище. Як отримати від кожної хвилини віддачу? Над цим питанням постійно б’ється наукова і вчительська думка |